Home
Contact
LinkedIn Facebook twitter
Nieuws: Actie klantterreur
Datum: 2011, 16 February

De anti helpdesk campagne van Youp van 't Hek dreef nagenoeg de totale contact center wereld in de verdediging. Terecht of onterecht, velen van ons voelden zich ongemakkelijk danwel aangesproken als het weer eens ging over ellenlange wachttijden of loze beloften. Maar natuurlijk hoeven we niet alles te pikken! We weten als geen ander dat zich onder onze koninklijke klanten ook minder fijne types zijn. Mensen die meer verwachten, nee eisen of claimen, dan redelijkerwijs mag worden verwacht. Het is tijd om deze verhalen eens voor het voetlicht te brengen!   

 

Bij uitgeverij Tanker Boot verschijnt een verzameling klantreacties op de vraag: het toestel is in gesprek, heeft u één moment? De gelijknamige publicatie is een reactie op de helpdeskcampagne van Youp van ’t Hek & NRC Handelsblad en een steunbetuiging aan alle callcenter- en helpdeskmedewerkers die heden ten dage ‘keizer klant’ te woord moeten staan.

Ter gelegenheid van het verschijnen van ‘Het toestel is in gesprek, heeft u één moment?’ vraagt Tanker Boot medewerkers van callcenters, helpdesks, maar ook van telefooncentrales, de ergste voorbeelden te geven van klantterreur, zoals de klant die eerst de helpdesk belt om dan pas de instructie te lezen, de klant die niet in staat is uit te leggen wat zijn of haar probleem nu eigenlijk is of de boze klant die zich gelijk al bedonderd voelt – en dan uiteraard door u.

Alle reacties kunnen naar info@tankerboot.nl , via facebook, via twitter (#klantterreur) of per post. De reacties worden gebundeld en aangeboden aan Youp van ’t Hek en NRC Handelsblad.



Terug naar Nieuws
Inloggen / Registreren
cumula.PNG

openvaren.jpg

AFAS-logo.jpg

Supervisorweb copyright 2009. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de disclaimer en het privacy reglement.
Supervised by Webspace Design